Regulamin Organizacyjny Praktyki Fizjoterapeutycznej Gabinetu Duo Help Uro
Przedstawiony Państwu Regulamin określa zasady korzystania z usług fizjoterapeutycznych w naszym Gabinecie. Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z jego treścią celem usprawnienia naszej współpracy i prowadzenia skutecznej komunikacji w trakcie prowadzonej terapii, ponieważ warunkiem korzystania z usług oferowanych przez Gabinet jest zapoznanie się z treścią Regulaminu i akceptacja jego treści.
1. Postanowienia Ogólne Gabinetu Fizjoterapeutycznego Duo Help
1.1. Korzystacie Państwo z usług Gabinet DuoHelp Magdalena Żelechowska, zwanego dalej „Gabinetem”, który został wpisany do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą prowadzonego przez Krajową Radę Fizjoterapeutów pod numerem: 000000239825.
Obowiązujące Prawo
1.2. Gabinet działa na podstawie niniejszego regulaminu oraz obowiązujących przepisów prawa tj.:
1.2.1. ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz.U.2020.295 z dnia 2020.02.25);
1.2.2. ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (Dz.U.2020.849 z dnia 2020.05.13);
1.2.3. ustawy z dnia 25 września 2015 r. o zawodzie fizjoterapeuty (Dz.U.2019.952 z dnia 2019.05.21),
1.2.4. a także przepisów wykonawczych, w szczególności dot. przetwarzania dokumentacji medycznej w oparciu o Rozporządzenie Ministra z dnia 15 kwietnia 2020 r. z dnia 6 kwietnia 2020 r. w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania.
1.2.1. ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz.U.2020.295 z dnia 2020.02.25);
1.2.2. ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (Dz.U.2020.849 z dnia 2020.05.13);
1.2.3. ustawy z dnia 25 września 2015 r. o zawodzie fizjoterapeuty (Dz.U.2019.952 z dnia 2019.05.21),
1.2.4. a także przepisów wykonawczych, w szczególności dot. przetwarzania dokumentacji medycznej w oparciu o Rozporządzenie Ministra z dnia 15 kwietnia 2020 r. z dnia 6 kwietnia 2020 r. w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania.
1.3. Pacjentem w rozumieniu Regulaminu jest osoba, która akceptuje niniejszy Regulamin
i zamawia usługę oferowaną przez Gabinet, ale także osoba, na rzecz której wykonywane jest świadczenie zdrowotne.
1.4. Regulamin obowiązuje Pacjentów, opiekunów prawnych Pacjentów, niezależnie od miejsca
i formy świadczonej usługi. Gabinet nie odpowiada za działania i zaniechania osób towarzyszących lub obecnych za wiedzą i zgodą Pacjenta przy wykonywaniu usługi.
2. Cel, Zadania i Zakres Udzielanych Świadczeń Zdrowotnych
2.1. Celem praktyki fizjoterapeutycznej jest przywracanie, poprawa lub zachowanie zdrowia naszych Pacjentów.
2.2. Zadaniem praktyki jest udzielanie świadczeń zdrowotnych z zakresu fizjoterapii w ramach prowadzonych wizyt i terapii fizjoterapeutycznych, urologicznych, uroginekologicznych, fizjoprofilaktycznych, prowadzanie badań funkcjonalnych poprzez:
2.2.1. diagnostykę Pacjenta;
2.2.2. kwalifikowanie, planowanie i prowadzeniu fizykoterapii;
2.2.3. kwalifikowanie, planowanie i prowadzenie kinezyterapii;
2.2.4. kwalifikowanie, planowanie i prowadzenie masażu;
2.2.5. zlecanie wyrobów medycznych, zgodnie z aktualnym stanem wiedzy i możliwościami Pacjenta;
2.2.6. dobieraniu do potrzeb Pacjenta wyrobów medycznych;
2.2.7. nauczanie Pacjentów posługiwania się wyrobami medycznymi;
2.2.8. wydawanie opinii i orzeczeń odnośnie do stanu funkcjonalnego osób poddawanych fizjoterapii oraz przebiegu procesu fizjoterapii;
2.2.9. udzielanie pomocy Pacjentom w zaadaptowaniu się do zmian związanych z ich stanem zdrowia.
2.3. Wykonujemy nasze usługi z należytą starannością, zgodnie z zasadami etyki zawodowej, poszanowaniem praw Pacjenta, dbałością o jego bezpieczeństwo i wykorzystując wskazania aktualnej wiedzy medycznej.
2.2. Zadaniem praktyki jest udzielanie świadczeń zdrowotnych z zakresu fizjoterapii w ramach prowadzonych wizyt i terapii fizjoterapeutycznych, urologicznych, uroginekologicznych, fizjoprofilaktycznych, prowadzanie badań funkcjonalnych poprzez:
2.2.1. diagnostykę Pacjenta;
2.2.2. kwalifikowanie, planowanie i prowadzeniu fizykoterapii;
2.2.3. kwalifikowanie, planowanie i prowadzenie kinezyterapii;
2.2.4. kwalifikowanie, planowanie i prowadzenie masażu;
2.2.5. zlecanie wyrobów medycznych, zgodnie z aktualnym stanem wiedzy i możliwościami Pacjenta;
2.2.6. dobieraniu do potrzeb Pacjenta wyrobów medycznych;
2.2.7. nauczanie Pacjentów posługiwania się wyrobami medycznymi;
2.2.8. wydawanie opinii i orzeczeń odnośnie do stanu funkcjonalnego osób poddawanych fizjoterapii oraz przebiegu procesu fizjoterapii;
2.2.9. udzielanie pomocy Pacjentom w zaadaptowaniu się do zmian związanych z ich stanem zdrowia.
2.3. Wykonujemy nasze usługi z należytą starannością, zgodnie z zasadami etyki zawodowej, poszanowaniem praw Pacjenta, dbałością o jego bezpieczeństwo i wykorzystując wskazania aktualnej wiedzy medycznej.
Wgląd do Dokumentacji
2.4. Fizjoterapeuta ma prawo wglądu do dokumentacji medycznej Pacjenta oraz do uzyskania od podmiotu udzielającego świadczeń zdrowotnych pełnej informacji o stanie zdrowia pacjenta, rozpoznaniu, proponowanych metodach diagnostycznych, leczniczych, rehabilitacyjnych, zapobiegawczych i dających się przewidzieć następstwach podejmowanych działań,
w zakresie niezbędnym do udzielanych przez siebie świadczeń zdrowotnych.
Odmowa Usługi
2.5. Gabinet może odmówić wykonania usługi lub konsultacji, zachowując prawo do opłaty za usługę, w sytuacji:
2.5.1. gdy Pacjent nie ma zgody opiekuna prawnego na świadczenie zdrowotne lub zgoda taka uprzednio udzielona, została wycofana;
2.5.2. Pacjent jest pod wpływem: alkoholu, narkotyków, środków odurzających, psychotropowych, innych substancji o działaniu psychoaktywnym;
2.5.3. zachowanie Pacjenta jest obraźliwe lub w inny sposób narusza dobra osobiste lub majątkowe fizjoterapeuty, osób przebywających w Gabinecie;
2.5.4. udzielenie konsultacji lub wykonanie usługi może zagrażać zdrowiu lub życiu Pacjenta.
2.5.1. gdy Pacjent nie ma zgody opiekuna prawnego na świadczenie zdrowotne lub zgoda taka uprzednio udzielona, została wycofana;
2.5.2. Pacjent jest pod wpływem: alkoholu, narkotyków, środków odurzających, psychotropowych, innych substancji o działaniu psychoaktywnym;
2.5.3. zachowanie Pacjenta jest obraźliwe lub w inny sposób narusza dobra osobiste lub majątkowe fizjoterapeuty, osób przebywających w Gabinecie;
2.5.4. udzielenie konsultacji lub wykonanie usługi może zagrażać zdrowiu lub życiu Pacjenta.
3. Rodzaj Działalności Leczniczej
3.1. W ramach prowadzonego Gabinetu będą udzielane ambulatoryjne świadczenia zdrowotne obejmujące usługi w dziedzinie fizjoterapii, opisane w części 2. Regulaminu.
Gdzie Świadczymy Usługi?
3.2. Główne miejsce udzielania świadczeń zdrowotnych mieści się w Zielonej Górze przy ul. Bolesława Chrobrego 15/5. Inne miejsca udzielania świadczeń zdrowotnych: w miejscu wezwania przez Pacjenta, po indywidualnym ustaleniu warunków usługi.
3.3. Świadczymy usługi w naszym lokalu, ale także w miejscu wskazanym przez naszych Pacjentów, po uprzednim ustaleniu warunków takiej usługi (czas, miejsce, cena usługi, cena dojazdu, warunki pozwalające na wykonanie usługi). Gabinet zastrzega powstrzymanie się od wykonania zleconego świadczenia na miejscu wezwania, w przypadku, gdyby okoliczności i stan zdrowia był odmienny od prezentowanego przez wzywającego.
3.3. Świadczymy usługi w naszym lokalu, ale także w miejscu wskazanym przez naszych Pacjentów, po uprzednim ustaleniu warunków takiej usługi (czas, miejsce, cena usługi, cena dojazdu, warunki pozwalające na wykonanie usługi). Gabinet zastrzega powstrzymanie się od wykonania zleconego świadczenia na miejscu wezwania, w przypadku, gdyby okoliczności i stan zdrowia był odmienny od prezentowanego przez wzywającego.
Konsultacje On-line
3.4. Świadczymy usługi przy wykorzystaniu usług teleinformatycznych zgodnie z przepisami o świadczeniu usług drogą elektroniczną przy wykorzystaniu dostępnych mediów, w szczególności: zoom, google, whatsapp. Wybór sposobu komunikacji każdorazowo będzie ustalany z Pacjentem celem umożliwienia przeprowadzenia konsultacji on-line.
3.5. Konsultacje on-line wymagają dokonania uprzedniej płatności za konsultację oraz przedstawienie Gabinetowi skanów dokumentacji medycznej oraz opisu stanu zdrowia drogą e-mailową. Przesłanie dokumentacji na adres e-mailowy powinno zostać zabezpieczone przed dostępem osób trzecich poprzez zaszyfrowanie i zastosowanie hasła przekazanego telefonicznie lub esemesowo do Gabinetu. Gabinet zaleca stosowanie darmowego programu 7-ZIP do szyfrowania dokumentów.
3.6. W przypadku problemów technicznych niezależnych od Gabinetu czy Pacjenta, zostanie ustalony zgodnie kolejny termin konsultacji w terminie dogodnym dla każdego z nich.
3.5. Konsultacje on-line wymagają dokonania uprzedniej płatności za konsultację oraz przedstawienie Gabinetowi skanów dokumentacji medycznej oraz opisu stanu zdrowia drogą e-mailową. Przesłanie dokumentacji na adres e-mailowy powinno zostać zabezpieczone przed dostępem osób trzecich poprzez zaszyfrowanie i zastosowanie hasła przekazanego telefonicznie lub esemesowo do Gabinetu. Gabinet zaleca stosowanie darmowego programu 7-ZIP do szyfrowania dokumentów.
3.6. W przypadku problemów technicznych niezależnych od Gabinetu czy Pacjenta, zostanie ustalony zgodnie kolejny termin konsultacji w terminie dogodnym dla każdego z nich.
Rzeczy Pozostawione Przez Pacjenta w Gabinecie
3.4. Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wniesione do Gabinetu, a w szczególności
pozostawione w miejscu ogólnodostępnym dla innych osób.
4. Przebieg Wizyty
Rezerwacja
4.1. Pacjenci są rejestrowani telefonicznie (nr 787333846), przez komunikatory takie jak Messenger, Instagram czy WhatsApp, stronę internetową lub bezpośrednio w Gabinecie.
4.2. Gabinet co najmniej na dzień przed planowaną wizytą może zwrócić się do Pacjenta o potwierdzenie przybycia na wizytę drogą telefoniczną (w tym esemesową) lub e-mailową. Brak potwierdzenia wizyty przed zaplanowaną wizytą może skutkować nieudzieleniem świadczenia.
4.2. Gabinet co najmniej na dzień przed planowaną wizytą może zwrócić się do Pacjenta o potwierdzenie przybycia na wizytę drogą telefoniczną (w tym esemesową) lub e-mailową. Brak potwierdzenia wizyty przed zaplanowaną wizytą może skutkować nieudzieleniem świadczenia.
Spóźnienie na Wizytę
4.3. Spóźnienie Pacjenta na wizytę automatycznie skraca wizytę o czas spóźnienia, bez
konieczności pomniejszenia opłaty za wykonaną usługę przez Gabinet.
Potwierdzenie/Odwołanie Wizyty
4.4. Pacjent zobowiązany jest potwierdzić lub odwołać umówioną wizytę odpowiadając na
wiadomość e-mail lub sms wysyłaną na dzień przed umówionym terminem wizyty. Pacjent
może potwierdzić lub odwołać wizytę poprzez wysłanie wiadomości sms na nr tel.
787333846. Brak odpowiedzi na zapytanie o wizytę rozumiany będzie za jej
potwierdzenie.
Nieusprawiedliwiona Nieobecność - Opłata Równa Cenie Usługi
4.5. Pacjent w przypadku braku możliwości przybycia na umówioną wizytę poinformuje fizjoterapeutę prowadzącego o swojej nieobecności nie później niż na 24 godziny przed planowaną godziną wizyty.
4.6. Nieusprawiedliwiona i niezgłoszona nieobecność na umówioną wizytę powoduje naliczenie opłaty w wysokości 100% ceny za umówioną usługę z tytułu rezerwacji terminu wizyty wg cennika stanowiącego załącznik nr 1, płatną w terminie 7 dni na rachunek bankowy Gabinetu, tj. 19 2490 0005 0000 4530 5766 2554, lub w siedzibie Gabinetu, po uprzednim esemesowym wezwaniu do jej zapłaty. Powyższa opłata nie będzie dochodzona przez Gabinet, pod warunkiem, że nieobecność Pacjenta byłaby spowodowana okolicznościami, na które nie miał on wpływu.
4.7. Gabinet podczas pierwszej wizyty przeprowadza dokładny wywiad zdrowotny w ramach konsultacji wstępnej. Zamawiający tym samym dostarcza dane potrzebne do ustalenia diagnozy funkcjonalnej wraz z odpowiedziami na dodatkowe pytania zadawane w trakcie konsultacji.
4.8. Pacjent proszony jest o przyniesienie na pierwszą wizytę pełnej dokumentacji medycznej celem dokonania wywiadu zdrowotnego.
4.9. W trakcie terapii Pacjent zobowiązany jest informować Gabinet o aktualnym stanie zdrowia, dolegliwościach, uaktualniać na bieżąco informacje dotyczące jego zdrowia.
4.6. Nieusprawiedliwiona i niezgłoszona nieobecność na umówioną wizytę powoduje naliczenie opłaty w wysokości 100% ceny za umówioną usługę z tytułu rezerwacji terminu wizyty wg cennika stanowiącego załącznik nr 1, płatną w terminie 7 dni na rachunek bankowy Gabinetu, tj. 19 2490 0005 0000 4530 5766 2554, lub w siedzibie Gabinetu, po uprzednim esemesowym wezwaniu do jej zapłaty. Powyższa opłata nie będzie dochodzona przez Gabinet, pod warunkiem, że nieobecność Pacjenta byłaby spowodowana okolicznościami, na które nie miał on wpływu.
4.7. Gabinet podczas pierwszej wizyty przeprowadza dokładny wywiad zdrowotny w ramach konsultacji wstępnej. Zamawiający tym samym dostarcza dane potrzebne do ustalenia diagnozy funkcjonalnej wraz z odpowiedziami na dodatkowe pytania zadawane w trakcie konsultacji.
4.8. Pacjent proszony jest o przyniesienie na pierwszą wizytę pełnej dokumentacji medycznej celem dokonania wywiadu zdrowotnego.
4.9. W trakcie terapii Pacjent zobowiązany jest informować Gabinet o aktualnym stanie zdrowia, dolegliwościach, uaktualniać na bieżąco informacje dotyczące jego zdrowia.
5. Zgody Pacjentów, Opiekunów Prawnych
5.1. Udzielenie świadczeń zdrowotnych wymaga uprzedniej pisemnej zgody Pacjenta lub jego opiekuna prawnego. Zgoda na udzielenie świadczenia zdrowotnego jest podpisywana jednorazowo i dotyczy wszystkich zabiegów, z wyjątkiem badania PER VAGINAM (przezpochwowego), które wymaga dodatkowej zgody na zabieg.
5.2. Gabinet przed realizacją świadczenia będzie prosił o zapoznanie się z regulaminem, prawami pacjenta oraz potwierdzenie zapoznania się z tymi dokumentami.
5.2. Gabinet przed realizacją świadczenia będzie prosił o zapoznanie się z regulaminem, prawami pacjenta oraz potwierdzenie zapoznania się z tymi dokumentami.
6. Pacjentki w Ciąży
6.1. Pacjentki będące w ciąży, przed przeprowadzeniem świadczenia zdrowotnego, proszone będą o złożenie oświadczenia o zapoznaniu się z ryzykiem wykonywanych świadczeń zdrowotnych na ciążę i akceptacji tego ryzyka.
6.2. W szczególnych przypadkach Gabinet może poprosić o przedstawienie zaświadczenia o braku zagrożenia ciąży od lekarza ginekologa prowadzącego ciążę Pacjentki i pozostawienie tego zaświadczenia w dokumentacji medycznej Gabinetu. W takiej sytuacji brak zaświadczenia spowoduje brak możliwości przeprowadzenia świadczenia zdrowotnego.
6.2. W szczególnych przypadkach Gabinet może poprosić o przedstawienie zaświadczenia o braku zagrożenia ciąży od lekarza ginekologa prowadzącego ciążę Pacjentki i pozostawienie tego zaświadczenia w dokumentacji medycznej Gabinetu. W takiej sytuacji brak zaświadczenia spowoduje brak możliwości przeprowadzenia świadczenia zdrowotnego.
7. Udostępnianie Dokumentacji Medycznej
6.1. Pacjentki będące w ciąży, przed przeprowadzeniem świadczenia zdrowotnego, proszone będą o złożenie oświadczenia o zapoznaniu się z ryzykiem wykonywanych świadczeń zdrowotnych na ciążę i akceptacji tego ryzyka.
6.2. W szczególnych przypadkach Gabinet może poprosić o przedstawienie zaświadczenia o braku zagrożenia ciąży od lekarza ginekologa prowadzącego ciążę Pacjentki i pozostawienie tego zaświadczenia w dokumentacji medycznej Gabinetu. W takiej sytuacji brak zaświadczenia spowoduje brak możliwości przeprowadzenia świadczenia zdrowotnego.
6.2. W szczególnych przypadkach Gabinet może poprosić o przedstawienie zaświadczenia o braku zagrożenia ciąży od lekarza ginekologa prowadzącego ciążę Pacjentki i pozostawienie tego zaświadczenia w dokumentacji medycznej Gabinetu. W takiej sytuacji brak zaświadczenia spowoduje brak możliwości przeprowadzenia świadczenia zdrowotnego.
8. Organizacja Procesu Udzielania Świadczeń Zdrowotnych w Przypadku Pobierania Opłat, Wysokość Opłat za Świadczenia Zdrowotne, Wystawianie Faktur
8.1. Z tytułu udzielanych świadczeń zdrowotnych Gabinet pobiera od Pacjentów opłaty.
8.2. Wysokość opłat określona jest w załączniku nr 1 do regulaminu w postaci „Cennika”.
8.3. Pacjent, który chce uzyskać fakturę VAT, proszony jest o podanie tej informacji przed wykonaniem usługi, tj. przed wystawieniem paragonu fiskalnego. Pacjent będzie proszony o podanie danych koniecznych do wystawienia faktury zgodnie z obowiązującym prawem.
8.2. Wysokość opłat określona jest w załączniku nr 1 do regulaminu w postaci „Cennika”.
8.3. Pacjent, który chce uzyskać fakturę VAT, proszony jest o podanie tej informacji przed wykonaniem usługi, tj. przed wystawieniem paragonu fiskalnego. Pacjent będzie proszony o podanie danych koniecznych do wystawienia faktury zgodnie z obowiązującym prawem.
9. Postanowienia Końcowe Regulaminu
9.1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie stosuje się przepisy ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej.
9.2. Gabinet nie udziela gwarancji w zakresie skutków zdrowotnych oczekiwanych przez Pacjenta.
9.3. Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za usługi fizjoterapeutyczne na skutek niepodania przez pacjenta pełnych lub/i prawdziwych informacji, w szczególności w zakresie stanu zdrowia, a także nieprzedstawienia pełnych, aktualnych dokumentów lub/i badań.
9.4. Regulamin wchodzi w życie z dniem wpisania praktyki do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą prowadzonego przez Krajową Radę Fizjoterapeutów.
9.5. Integralną częścią Regulaminu jest Cennik świadczeń fizjoterapeutycznych.
9.2. Gabinet nie udziela gwarancji w zakresie skutków zdrowotnych oczekiwanych przez Pacjenta.
9.3. Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za usługi fizjoterapeutyczne na skutek niepodania przez pacjenta pełnych lub/i prawdziwych informacji, w szczególności w zakresie stanu zdrowia, a także nieprzedstawienia pełnych, aktualnych dokumentów lub/i badań.
9.4. Regulamin wchodzi w życie z dniem wpisania praktyki do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą prowadzonego przez Krajową Radę Fizjoterapeutów.
9.5. Integralną częścią Regulaminu jest Cennik świadczeń fizjoterapeutycznych.
Załącznik 1 Regulaminu
Cennik Świadczeń Fizjoterapeutycznych:
1. Gabinet ustala następującą wysokość opłat za udzielane świadczenia zdrowotne:
Fizjoterapia:
Fizjoterapia uroginekologiczna * – 190 zł
Fizjoterapia stawów skroniowo-żuchwowych – 190 zł
Fizjoterapia stawów skroniowo-żuchwowych + INDIBA – 270 zł
* między innymi profilaktyka, bóle miednicy mniejszej, terapia po CC, przygotowanie do porodu, nietrzymanie moczu itd.
INDIBA:
Fizjoestetyka:
Zabieg testowy – 350 zł
6 zabiegów – 1800 zł
12 zabiegów – 3400 zł
Uroginekologiczna:
Pakiet rewitalizacja pochwy PLUMA (6 zabiegów) – elektrody wliczone w cenę – 3000 zł
1 zabieg INDIBA łączona uroginekologiczna – 350 zł
Karnety INDIBA łączona uroginekologiczna *:
Karnet na 3 zabiegi – 1300 zł
Karnet 3 zabiegi kontynuacja – 900 zł
Karnet na 6 zabiegów – 1900 zł
* W cenę zabiegów wliczona jest koszt zakupu elektrody indywidualnej.
Fizjoterapia z wykorzystaniem Phenix:
Wizyta diagnostyczna – 250 zł plus koszt elektrody
Pakiet 5 zabiegów EMG BIOFEEDBACK I/LUB ELEKTROSTYMULACJI z użyciem urządzenia PHENIX – 500 zł
2. Ceny usługi mogą ulec zmianie, a zmiana ceny nie oznacza konieczności zatwierdzenia przez Pacjenta Regulaminu.
Fizjoterapia:
Fizjoterapia uroginekologiczna * – 190 zł
Fizjoterapia stawów skroniowo-żuchwowych – 190 zł
Fizjoterapia stawów skroniowo-żuchwowych + INDIBA – 270 zł
* między innymi profilaktyka, bóle miednicy mniejszej, terapia po CC, przygotowanie do porodu, nietrzymanie moczu itd.
INDIBA:
Fizjoestetyka:
Zabieg testowy – 350 zł
6 zabiegów – 1800 zł
12 zabiegów – 3400 zł
Uroginekologiczna:
Pakiet rewitalizacja pochwy PLUMA (6 zabiegów) – elektrody wliczone w cenę – 3000 zł
1 zabieg INDIBA łączona uroginekologiczna – 350 zł
Karnety INDIBA łączona uroginekologiczna *:
Karnet na 3 zabiegi – 1300 zł
Karnet 3 zabiegi kontynuacja – 900 zł
Karnet na 6 zabiegów – 1900 zł
* W cenę zabiegów wliczona jest koszt zakupu elektrody indywidualnej.
Fizjoterapia z wykorzystaniem Phenix:
Wizyta diagnostyczna – 250 zł plus koszt elektrody
Pakiet 5 zabiegów EMG BIOFEEDBACK I/LUB ELEKTROSTYMULACJI z użyciem urządzenia PHENIX – 500 zł
2. Ceny usługi mogą ulec zmianie, a zmiana ceny nie oznacza konieczności zatwierdzenia przez Pacjenta Regulaminu.